Nabídka práce

Osobní asistent/ka 

Pro manažera pracujícího ve společnosti Broker Consulting a.s., hledáme spolupracovníka na pozici osobní asistent/ka. Hlavní náplní práce bude kompletní příprava administrativy k celému obchodnímu případu. Sháníme pečlivého kolegu/kolegyni s příjemným vystupováním pro práci v energickém a přátelském kolektivu. Kancelář se nachází v Pardubicích.


Razíme heslo, že nikdy není chyba na straně klienta. S maximální péči se klientům věnujeme tak, aby jeho zařizování bylo co nejjednodušší a celý proces co nejpříjemnější.


Co bude pracovní náplní:

  •  Zadávat smlouvy do systému
  • Sestavování cenových kalkulací a nabídek
  •  Připravovat podklady pro obchod
  • Občas budete volat klientovi a doptávat se na chybějící údaje, nebo ho pozvete k podpisu smlouvy a celý obchod dokončíte, případně za ním dojedete, kam bude potřeba
  • Zařídit vše, co bude v tu dobu potřeba
  • Řešení pojistných událostí
  • Vedení kanceláře
  • Převzetí zakázek
  • Zjišťování informací u obchodních partnerů (pojišťoven, bank ...)

Co nabídneme?

Chtěli bychom, abyste si u nás vydělal/a od 13ti do 20ti tisíc čistého (dle typu spolupráce)
Nabízíme hlavní pracovní poměr, ale jsme ochotni upravit pracovní dobu (pokud máte děti), nebo najít různé další alternativy, které budou vyhovovat oběma stranám.Dlouhodobé vzdělávání. Chci Vás brát na školení hypoték, realit, pojištění a osobního rozvoje.


Co by jsi měl/a zvládat?

Měl/a byste být samostatná/ý, nechceme ti nic připomínat, naopak ty budeš hlídat nás :-).
Měl/a bys být pečlivá. Raději trochu pomaleji a pečlivě nežli opačně.
Měl/a bys mít příjemné vystupování, hlavně při komunikaci s klientem.
Řidičský průkaz - aktivní řidič/ ka.
Znalost práce na PC (MS Office, zejména Outlook, Excel, Word).


V případě zájmu posílejte životopis s motivačním dopisem na email info@ondrejfryda.cz